IMG_4727-2

Paula Faber

Anthony Teuben

Huib v/d Veur

Secretaris en Intern coördinator Thom Kruidhof zorgt ervoor dat de vergaderingen genotuleerd worden en dat het ledenbestand bijvoorbeeld altijd klopt. Als Intern Coördinator zorgt Thom er ook voor dat alle commissies draaiende blijven en dat het bestuur ten alle tijden op de hoogte is van de stand van zaken van deze commissies.

Voorzitter Paula Faber zorgt ervoor dat het bestuur de dagelijkse taken blijft uitvoeren, zodat alles soepel verloopt. Hierbij begeleidt Paula het bestuur en ondersteunt zij waar dit nodig is. Ook heeft Paula veel contact met de opleiding, de Hanzehogeschool en andere verenigingen. Hiernaast is Paula een van de vertrouwenscontact-personen van de vereniging.

Penningmeester Anthony Teuben zorgt dat de portemonnee van de vereniging niet aan alleen maar bier wordt uitgegeven. Dit betekent dat hij alle inkomsten en uitgaven van de vereniging nauw in de gaten houdt. Hiernaast is Anthony een van de vertrouwenscontactpersonen van de vereniging.

Extern Coördinator Huib van der Veur zorgt voor alle communicatie naar buiten toe. Zo zorgt hij voor de extra inkomsten voor de vereniging door sponsoren te werven. Ook onderhoudt Huib de bestaande contacten van de vereniging. Hiernaast ondersteund hij Thom in de secretaris taken.