S.V. Linkit vervult een essentiële rol als de officiële studievereniging voor de opleidingen Human Technology en Industrieel Product Ontwerpen.

Met een indrukwekkende geschiedenis van 21 jaar heeft onze vereniging haar positie geconsolideerd aan de Hanzehogeschool.

Onze evenementenkalender is gevarieerd en boeiend. Denk aan informele borrels zoals de “Duo’s” borrel, waar studenten paren vormen om elkaar beter te leren kennen, “Sinterkerst en Nieuw” om de feestdagen te vieren, en het bruisende “Oktoberfest” voor een authentieke Duitse ervaring.

Daarnaast organiseren we actieve activiteiten, zoals bowlen en klimmen, om de studenten te laten ontspannen en fysiek actief te zijn. Voor de avontuurlijke geesten hebben we “JumpXL” -sessies, die trampolinespringen en plezier in de lucht brengen.

Onze educatieve pijler omvat workshops zoals “Fotografie” om studenten te helpen hun visuele vaardigheden te ontwikkelen, en “Smeden” om hen kennis te laten maken met traditioneel ambachtelijk werk. Deze workshops bieden studenten waardevolle vaardigheden die verder gaan dan het klaslokaal.

Kortom, S.V. Linkit is toegewijd aan het verrijken van de studentenervaring door een gevarieerd scala aan evenementen en activiteiten aan te bieden, en daarmee studenten voor te bereiden op een succesvolle toekomst in hun vakgebied.